PLD RescueCD i płyty intela z Sandy Bridge - ktoś próbował?

Daniel Dawid Majewski light-i at o2.pl
Wed Jan 18 14:56:41 CET 2012

W odpowiedzi na wiadomość z dnia 18.01.2012 14:45, od Jacek Osiecki:

> Oj, czepialski :)

> Nawet kosztem konieczności udania się na... pocztę? :) Ja prędzej
> przepłacę kilka razy niż z własnej woli udam się do tego koszmarnego
> tworu kolejkowego...
Oj, marudziński, jakiś kurier z dostawą pod wskazany adres też by pewnie
się znalazł... :P
A pozatym czas spędzony nad r/w postów w tym wątku, to typowy czas
spędzony u bram Poczty Polskiej razem z dojazdem... ;)
--
Pozdrawiam,
Daniel Dawid Majewski