Re: PLD RescueCD i płyty intela z Sandy Bridge - ktoś próbował?

Bartosz Świątek shadzik at gmail.com
Wed Jan 18 19:54:45 CET 2012

W dniu 18 stycznia 2012 17:39 użytkownik Pawel Golaszewski
<blues w pld-linux.org> napisał:

> Dajcie sobie obaj spokój - to nie jest pl.comp.os.advocacy
>
> Wam się obu NAPRAWDĘ chyba wybitnie nudzi.

Nie za bardzo wiem o co Ci chodzi.

Źle podpowiedziałem? Coś nie tak? Ty tak nie robisz? Nie zgadza się to
z Twoją wiarą? Koliduje to z Twoimi imperatywami?

Bo chłopak nie ma serial console, a inni mu radzą monitor nagrywać. A
ta metoda, która podałem, świetnie działa nawet na systemach zdalnych
gdzie nie jest oferowana rcd lub architektura tejże się nie zgadza, a
mamy preinstalowany system w architekturze, która nas interesuje.