Informacje o PLD

Grzegorz Brzoza grzegorz.brzoza at wp.pl
Wed Jan 18 21:35:26 CET 2012

Witam,

kolega polecił mi ostatnio polskiego linuxa PLD. Do tej pory używałem Ubuntu, Fedore, a kiedyś jeszcze SUSE, żadna z tych dystrybucji jednak nie spodobała mi się z powodu różnych względów. Chciałbym się dowiedzieć czy używając polskie PLD bede bardziej zadowolony niż z używania powyżej wymienionych dystrybucji Linuxa.

Jakie cechy dystrybucji linuxa PLD wyróżniają ją z pośród tych które wcześniej używałem? Próbowałem znaleźć informacje na stronie www.pld-linux.org, ale nie ma tam zbyt dużo informacji, a jak są to chyba niezbyt aktualne. Czy
ktoś może mi napisać kilka słów na temat dystrybucji PLD? Jakie są jej założenia, jakie cele chce osiągnąć, kiedy będzie udostepniona wersja stabilna?
Bardzo bym chciał spróbować polskiego linuxa PLD i liczę na szybkie otrzymanie informacji.

Z poważaniem,
Grzesiek Brzoza