Polski linux PLD

Tomasz Pala gotar at polanet.pl
Wed Jan 18 22:10:34 CET 2012

On Wed, Jan 18, 2012 at 22:00:53 +0100, Grzegorz Brzoza wrote:

> Używam OS X w pracy, akurat mam nockę. W domu od zawsze mam Linuxa.

To smutna sprawa - ale poważnie, nie chcesz PLD.

> Jak już pisałem, nie znalazłem informacji na stronie www.pld-linux.org.

I już sam ten fakt świadczy o tym, że nie chcesz PLD mieć. PLD jest dla
developerów. Nie wydaje mi się, abyś budował pakiety albo miał pod sobą
farmę linuksowych serwerów.

> Dziękuję za linka do nowej strony, ale tam są chyba tylko opisy. A nie ma założeń i stanu dystrybucji.
> Czy można znaleźć te informacje gdzieś?

W CVS i SVN.

> A skąd mógłbym ściągnąć Ļlytki instalacyjne? Znalazłem w internecie, ale chyba są nieaktualne. Czy jest jaki graficzny instalator?

A po co instalator? Instalatory są wolne i zawodne, szybko się instaluje
z chroota system odpalony po PXE.

Oczywiście było paru szaleńców, którzy chcieli PLD na desktop, ale to
nie będzie NIGDY tutaj zrobione lepiej niż w jakichś ubudubach.

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>