Polski linux PLD

Bartosz Taudul wolf.pld at gmail.com
Wed Jan 18 22:15:17 CET 2012

2012/1/18 Grzegorz Brzoza <grzegorz.brzoza w wp.pl>:
> Witam. Kolega polecił mi ostatnio polskiego linuxa PLD. Do tej pory urzywalem Ubuntu, Fedore, a kiedyś jeszcze SUSE, żadna z tych dystrybucji jednak nie spodobala mi sie z powodu roznych wzgledow.
Wielkiej niespodzianki lepiej nie oczekuj.

> Chcialbym sie dowiedziec czy urzywajac polskie PLD bede bardziej zadowolony niz z uzywania powyzej wymienionych dystrybucji Linuxa.
Raczej w drugą stronę.

> Jakie cechy dystrybucji linuxa PLD wyrozniaja ja z posrod tych ktore wczesniej urzywalem?
O, tego to nikt chyba już nie wie.

> Probowalem znalezc informacje na stronie www.pld-linux.org, ale nie ma tam zbyt duzo informacji a jak sa to chyba niezbyt aktualne.
No bo tak to u nas od zawsze wygląda, strona jest, ale aktualizować
nie ma komu. Raz na 5 lat komuś się zachce stronę zmienić, jakby od
tego miało nagle stać się lepiej.

> Czy ktos moze mi napisac kilka slow na temat dystrybucji PLD? Jakie sa jej zalorzenia, jakie cele chce osiagnac, kiedy bedzie udostepniona wersja stabilna?
Wersja stabilna to w okolicach 2002 roku była. Teraz masz Ac, które
stabilne nijak nie jest i Th, które stabilne w ogóle być nawet nie
zamierza.

> Bardzo bym chcial sprobowac polskiego linuxa PLD i licze na szybkie otrzymanie informacji.
Nie masz nic ciekawszego do roboty?

wolf