Polski linux PLD

Bartosz Świątek shadzik at gmail.com
Wed Jan 18 23:16:54 CET 2012

W dniu 18 stycznia 2012 23:09 użytkownik Grzegorz Brzoza
<grzegorz.brzoza w wp.pl> napisał:

> Problem w tym, że nie wiem czy to się zgadza, informacje na pld-users.org są z 2009 roku.
> Czy mimo to postępując zgodnie z instrukcjami uda się zainstalować Linuxa PLD?
> Mam nadzieję, że tak.

pld-users.org to nawet nie jest jakieś oficjalne źródło informacji,
tylko jakiś odłam użytkowników, których nikt nie moderuje i można
sobie tam
napisać cuda na kiju i że PLD to świetna dystrybucja i ma miliony
użytkowników (przynajmniej wg szefa, który liczy każdego
odwiedzającego jego stronki leżące na serwerach pld jako userów :D),
ale niekoniecznie musi być to prawda.
Stan tej dystrybucji jest taki jak jej dokumentacja :) Poszukaj może
czegoś ciekawego na http://pl.docs.pld-linux.org/ :)