Polski linux PLD

Bartosz Świątek shadzik at gmail.com
Thu Jan 19 00:32:37 CET 2012

W dniu 19 stycznia 2012 00:26 użytkownik Bartosz Taudul
<wolf.pld w gmail.com> napisał:
> Skandal! Gwałtu rety! Już tak się w trollowaniu daleko posunąłeś, że
> się pod Arka podszywasz na commit logach?

Nie wiem co tam propaganda na FN o mnie mówi, bo mam bana, tyle na
temat "You can read everything".
Ale komit jest 100% genuine made by the one and only szefu wszystkich
szefów arek m znany w kręgach
odciętych od jedynego kanału informacyjnego na FN już tylko jako:
nowego kloczka lub dziecię z problemami.