Trinity desktop environment w PLD

Wojciech Błaszkowski wojciech at blaszkowski.com
Thu Jan 19 12:37:25 CET 2012

Witam,
> Trinity to był nawet ciekawy projekt. Ale obecnie to już chyba za
> późno na odgrzewanie KDE 3.5.

Moim zdaniem KDE4 ma za dużo bajerów, które do pracy biurowej w ogóle nie są
potrzebne. Nie potrzebna mi plasma, gumowe okna czy wybuchające ramki.

KDE 3.5 było lekkie i miało wszystko, czego do pracy mi było potrzeba. Nie
potrzebne mi są te wszystkie wodotryski z KDE4.
Owszem, można powyłączać (powyłączałem), ale efekt po prostu nie jest ten sam.

Uwarzam, że wielu z Was również tak myśli, ale być może się mylę - proszę mnie
poprawić.

> Obecne KDE 4 jest już dużo lepsze od powiedzmy wersji 4.2, której nikt
> na dobrą sprawę nie mógł rozgryźć.
> Ludzie zdążyli się przyzwyczaić.

Nie przeczę. Wolałbym jednak żeby samochód woził mnie z punktu A do punktu B z
coraz mniejszym zużyciem paliwa niż żeby miał możliwość nastawę klimatyzacji
do 0,01'C. Wolę stabilną, szybką pracę zamiast kupy zbędnych rzeczy, z których
nie korzystam.

> Na Twoim miejscu wziąłbym się za naprawianie burdelu w KDE 4, który
> został wprowadzony z updatem do 4.7 (a teraz widzę, że jest
> kontynuowany z wersja 4.8).

Rozumiem. Co sugerowałbyś, aby zostało zrobione.
Krótki plan w kilku punktach ?

--
Pozdrawiam,

Wojciech Błaszkowski