Trinity desktop environment w PLD

Lukasz Michalski lm at zork.pl
Thu Jan 19 12:55:19 CET 2012

On 01/19/12 12:37, Wojciech Błaszkowski wrote:
> Witam,
>
> Moim zdaniem KDE4 ma za dużo bajerów, które do pracy biurowej w ogóle nie są
> potrzebne. Nie potrzebna mi plasma, gumowe okna czy wybuchające ramki.

Jak przyszło KDE4 to się przesiadłem na Gnome :-)

Teraz jest Gnome3 które na kartach ATI mi  działa w tybie "compat" (nie
chce mi się walczyć z zamkniętymi sterownikami ATI), więc się
przesiadłem na xfce.

xfce ma wszystko co potrzeba i wygląda jak gnome2 - mam nadzieję, że się
nie zmieni :-)

Z tym, że ja do poczty i web używam icedove i chromium, więc nie
zależało mi na kmailu, konquerorze i innych wynalazkach analogicznych z
Gnome.

pzdr,
Łukasz