Trinity desktop environment w PLD

Bartosz Taudul wolf.pld at gmail.com
Thu Jan 19 13:12:49 CET 2012

2012/1/19 Jan Rękorajski <baggins w pld-linux.org>:
> Nie no, serio? Kurcze przeoczyłem, że mi glibc 2.15 zwaliło co nieco.
> Udajesz, czy nie rozumiesz o co chodzi?
> Od dłuższego czasu wszystkie teksty wolfa są niemerytorycznymi
> złośliwościami, nie wnoszącymi absolutnie nic.
Z tego zacietrzewienia już ci się wszystko pomieszało.
1. O glibcu to akurat nie ja pisałem, tylko shadzik. Zresztą
2. O niedziałającym mksh pisałem nie ja:
http://www.mail-archive.com/pld-devel-pl@lists.pld-linux.org/msg28712.html
3. O problemach na i7 pisałem nie ja:
http://www.mail-archive.com/pld-devel-pl@lists.pld-linux.org/msg28785.html
4. O problemach z flashem pisałem nie ja:
http://www.mail-archive.com/pld-users-pl@lists.pld-linux.org/msg26438.html
5. Zapewniam cię, że ja takich problemów nie mam.

Masz jakąś obsesję na moim punkcie?

wolf