Trinity desktop environment w PLD

Bartosz Świątek shadzik at gmail.com
Thu Jan 19 22:22:08 CET 2012

W dniu 19 stycznia 2012 22:12 użytkownik Tomasz Pala <gotar w polanet.pl> napisał:

> Czego nie rozumiesz, przecież to klasyczna odpowiedź na odrzucenie
> ('laska mnie rzuciła - ale to głupia dziwka była, dobrze się stało!').
> Tak samo z PLD odchodził kloczek (on w ogóle odszedł z Linuksa).

Nie, problem jest w tym, że zaklinacze rzeczywistości zawsze twierdzą,
że w PLD wszystko działa, a wolf po prostu udowadnia zawsze, że tak
nie jest. Jeśli szefuńcio i reszta jego sztafety nie trąbiłaby na lewo
i prawo, że im wszystko działa (a na kontach mają zdjęcia z kernel
paniców od XFS, a gadają że XFS to najstabilniejszy FS na świecie) to
by było wszystko ok i żadnej hipokryzji. Do tego dochodzi
zatwardziałość w upór w pchaniu się w najnowsze numerki bez
jakiejkolwiek wiedzy co to ma za konsekwencje, mimo że wiele ludzi
urządza sobie już z tego podśmiechujki (często za plecami szefuńcia,
bo nie każdy ma tyle odwagi co wolf). Ale jeśli nie jesteś w
odpowiednim kręgu wzajemnej adoracji, to Twoje zdanie się po prostu
nie liczy i jesteś "łosiem". Dlatego szefuncio się na szefuncia nie
nadaje. Bo jeśli celem dystrybucji jest tylko podbijanie numerków, to
nie ma celu.