Re: Trinity desktop environment w PLD

Bartlomiej Zimon uzi18 at o2.pl
Fri Jan 20 08:55:31 CET 2012

Dnia 19 stycznia 2012 14:06 Lukasz Michalski <lm w zork.pl> napisał(a):

> Używałem z obsolete dopóki się dało. Teraz to raczej nie, bo dla mnie
> KDE jest pochodną kdevelopa a tego używam od jakiegoś czasu w wersji 4.

Podchodzilem juz do problemu instalacji Trinity.
W zasadzie wszystko byloby ok gdyby nie to ze trzeba je instalowac w /opt/trinity
aby sie nie gryzlo z kde4. Moze cos na dniach sie zmienilo ale z tego co pamietam
przegladajac nawet skrypty do budowania na debianie/ubuntu tak to bylo zrobine.
Niestety binaki maja podobne nazwy. Nie wiem czy to dobre rozwiazanie z tym /opt i u nas mogloby przejsc ?
arekm co ty na to?

Dodatkowo Trinity przejelo Qt3 i KDE3 pozbierali wszystkie latki wrzucili je i przepisali
juz czesc programow na aktualne uslugi.

Pozdrawiam
Bartlomiej Zimon