Trinity desktop environment w PLD

Bartosz Taudul wolf.pld at gmail.com
Fri Jan 20 10:01:41 CET 2012

2012/1/20 Jarosław Kruk <kruk.jaroslaw w gmail.com>:
> Nie jest prawdą, że w PLD wszystko zawsze działa i nie kojarzę żeby ktoś
> tak twierdził (jeżeli było inaczej to proszę podaj linka, z chęcią
> doczytam).
Jarku, uwierz mi na słowo, było bardzo wiele takich przypadków (na
IRC-u). Mógłbym w logach poszukać, ale chyba nie o to chodzi żeby
teraz udowadniać?

> Wolf niczego nie udowadnia, co najwyżej przypomina o problemach jakie
> mieli inni użytkownicy. Nie może nic udowodnić bo sam nie doświadczył
> tych problemów bo nie korzysta z PLD.
Owszem, nie korzystam. Właśnie z powodu tego, że jak jeszcze
korzystałem to nic nie działało i w zasadzie nikogo to nie obchodziło.
A, jak pisałem, nie mam zamiaru zajmować się problemami takimi jak
niedziałająca mysz w iksach, bo evdeva nie doinstalowałem, czy inne
tego typu rewelacje.

wolf