Trinity desktop environment w PLD

Łukasz Maśko ed at yen.ipipan.waw.pl
Fri Jan 20 10:39:23 CET 2012

Dnia piątek, 20 stycznia 2012, Łukasz Michalski napisał:

> Mnie gdzieś tak od roku wszystko działa. Zacząłem nawet na desktopie
> robić poldek--upgrade-dist i nic się nie psuje :-)
>
> Wcześniej czasami nie działało.
>
> Moim zdaniem przy tym sposobie rozwoju zawsze obie tezy będą prawdziwe :)

Mi się wydaje, że zawsze pozostanie kwestia, czego dany osobnik akurat
używa. Ja np. nie korzystam z vserverów czy jakichś wymyślnych konfiguracji
usług sieciowych. Serwerek chodzi wciąż na AC i ma dość prostą konfigurację
więc po prostu działa. A na laptopie i stacji roboczej jest konfiguracja
raczej desktopowa. I jakbym nie szukał rozrywek to pewnie by to działało bez
problemu. Samo TH w wersji "standard" wydaje się być stabilne (nie mówię o
skomplikowanych konfiguracjach).

Jak już to jedyny mój "kłopot" polega na tym, że chcę się bawić w testera i
aktywnie korzystam z test+ready - w końcu ktoś musi to sprawdzać, czyż nie?
;-) No i czasami coś nie działa. Ale to ryzyko wkalkulowane.

Chyba nie ma użytkownika w PLD, który używa _wszystkiego_, do tego na
wszystkie możliwe sposoby, więc nie da się jednoznacznie powiedzieć, że
distro jest "domknięte". I tyle.