Trinity desktop environment w PLD

Tomasz Pala gotar at polanet.pl
Fri Jan 20 13:07:09 CET 2012

On Fri, Jan 20, 2012 at 10:43:23 +0100, Jarosław Kruk wrote:

> Nie wnoszą nic nowego, poza tym że robią się już nudne i męczące co
> generuje kolejne potencjalne straty (kolejni developerzy mogą stracić
> zapał), a to nie jest przez nikogo z PLD pożądane.

Przecież właśnie o to chodzi w syndromie odrzucenia - udowodnić innym.
Masz klasyczną sytuację: 'zabili mi bota' - 'ale ja ich i tak nie
potrzebuję, będę to powtarzał na każdym kroku'. Popatrz na każdego
nolajfa, który dostanie bana na jakimś forum czy czego się tam teraz
używa.

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>