kde4-kdeadmin-kprinter - brakujace zaleznosci w runtime.

Łukasz Maśko ed at yen.ipipan.waw.pl
Sat Jan 21 16:59:22 CET 2012

Dnia sobota, 21 stycznia 2012, Paweł Sikora napisał:
[...]
> postanowilem wiec sprobowac innej drogi i zamiast
> menu->settings->system.settings->printer.configuration odpalilem
> menu->settings->printing ->add, klik, klik, podalem haslo roota,
> wskazalem plik .ppd ktory mam od producenta i okienka zamarzly :) czekam
> chwilke i nic, patrze w top-a, a tam cupsd i python rozgrzewaja cpu.
> dostaly delikatny sygnal zeby przestac, ale zanim to ubilem, to jeszcze
> mi /var/log/cups zapchaly:

Chciałem spróbować powtórzyć powyższe, ale nie za bardo wiem, jakiej
aplikacji do tego użyłeś. Obstawiam, że system-config-printer, ale jeśli
tak, to wiem, jak powtórzyć "menu->settings->printing ->add", ale co dalej
klikać to już nie wiem. Możesz podesłać na priv ten ppd?

Jeśli chodziło ci o dodanie drukarki to ja to robię z poziomu WWW. W pewnym
momencie następuje rzeczywiście "przywieszka", ale to tylko dlatego, że cups
buduje listę dostępnych modeli drukarek, co trwa trochę nawet na szybkiem
maszynie.