Re: Migracja serwisów SysV -> systemd

Bartosz Świątek shadzik at gmail.com
Thu Jan 26 20:38:35 CET 2012

W dniu 26 stycznia 2012 20:28 użytkownik Jan Rękorajski
<baggins w pld-linux.org> napisał:

> Pewnie nie, ale jeszcze nie słyszałem o takim któremu udało się zrobić
> upgrade fedory, tak żeby system działał tak samo po jak przed ;)

Istnieje cieniutka granica między sytuacją kiedy rozdmuchiwanie
problematyki wdrożenia czegoś jest konstruktywne i dąży do poprawienia
błędów w nowym rozwiązaniu, a sytuacją kiedy juz po prostu tylko
hamuje rozwój i wdrożenie nowej technologii. Powolutku jesteście już w
fazie hamującej.