Migracja serwisów SysV -> systemd

Tomasz Pala gotar at polanet.pl
Fri Jan 27 11:42:15 CET 2012

On Thu, Jan 26, 2012 at 19:38:22 +0100, Pawel Golaszewski wrote:

> Ale ja nie mówię o żadnym dziwnym migrate, ale ogólnej funkcji, która
> będzie blokowała automatyczne aktywowanie usługi
>
> if [ "$AUTO_ACTIVATE_SERVICE" != "no" ]; then
> 	to co jest teraz robione w kwestii aktywowania serwisu
> fi
>
> Do makra i wszyscy będą szczęśliwi.

No to już przed momentem ustaliliśmy, że nie o to chodzi - nikt (jak
dotąd) nie podważał sensu automatycznej aktywacji serwisu w czasie
instalacji, a JEDYNIE jego migrację na systemd, bo dużo rzeczy może mieć
administrator zmienionych lokalnie, a nasza logika migracji powinna
zamknąć się w góra paru linijkach (sprawdzenie chkconfig).

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>