systemd - próba na laptopie

Arkadiusz Miśkiewicz arekm at maven.pl
Sat Jan 28 12:27:08 CET 2012

Postanowiłem spróbować. Wcześniej używałem upstart.

Pierwsza rzecz jaka wyszła to to, że systemd + upstart + boot z opcją
init=/bin/systemd -> masa błędów (narzędzia upstartowe próbujące dobić się do
upstartowego inita.. który oczywiście wtedy nie pracuje).

Wychodzi na to, że systemd powinien mieć Conflicts upstart.

Druga rzecz to brak informacji o wystartowanej sieci:
http://ixion.pld-linux.org/~arekm/systemd1.jpg

Zdawało mi się, że ten problem został rozwikłany... a jednak nie?

Jaka metoda naprawy?

systemd-units-38-9.x86_64
dbus-systemd-1.4.16-3.x86_64
udev-systemd-175-3.x86_64
systemd-libs-38-9.x86_64
ConsoleKit-systemd-0.4.5-6.x86_64
systemd-38-9.x86_64

ps. dlaczego systemd sugeruje rsysloga? Nie może generic sysloga?