systemd - próba na laptopie

Arkadiusz Miśkiewicz arekm at maven.pl
Sun Jan 29 09:46:12 CET 2012

On Saturday 28 of January 2012, Arkadiusz Miśkiewicz wrote:
> Postanowiłem spróbować. Wcześniej używałem upstart.
>
> Pierwsza rzecz jaka wyszła

Jeszcze jedna sprawa - czy dobrze widzę, że /var/run nie jest czyszczony lub
nie powinien być na tmpfsie?

Testuje sobie jajka z gita i zawisł mi laptop przy suspendzie - efekt, w
/var/run/ pełno pidów przez co niektóre aplikacje nie startują. Trzeba ręcznie
to kasować. Normalnie robił to rc.sysinit.

Inna bajka to przestał mi ustawiać hostname
# /lib/systemd/systemd-hostnamed
Failed to read hostname data: Input/output error
Taki dużo mówiący błąd daje gdy /etc/hostname mam puste. Co tam wpisuje
informacje na podstawie /etc/sysconfig/network?