packages: NetworkManager/NetworkManager.spec - install tmpfiles config in /etc

Tomasz Pala gotar at polanet.pl
Mon Jan 30 15:57:11 CET 2012

On Mon, Jan 30, 2012 at 11:32:28 +0100, Jan Rękorajski wrote:

> [...]

Mógłby np. chcieć ustawiać jakieś ACL-e czy inne rzeczy, które Linux
robić umie, ale ich stosowanie jest tak zacofane, jak korzystanie z
konta zwykłego użytkownika pod Windowsem. To tylko taka ogólna uwaga bez
kontekstu tych konkretnych plików - żeby jednak nie zakładać nigdy, że 'tego
nikt nie będzie zmieniał'.

Mając tylko na uwadze:
http://freedesktop.org/wiki/Software/systemd/separate-usr-is-broken
http://lists.freedesktop.org/archives/systemd-devel/2011-July/002892.html