Git migration: beta version

Kacper Kornet draenog at pld-linux.org
Fri Jul 6 10:37:01 CEST 2012

On Fri, Jul 06, 2012 at 10:10:01AM +0200, Bartlomiej Zimon wrote:

> Raczej trudno sie doczekac. Moze ta liste linkow generowac z crona, zamiast online?

Ona nie jest generowana online. To co gitweb robi, to sprawdza czy każdy
katalog na jego liście jest repozytorium git. Ale to nie powinno zająć
bardzo długo. Jak masz pecha to po stronie serwera zajmuje to jakieś 2
min - na dole strony powninna być wyświetlona ilość czasu jaką mu to
zajęło. Jak wszystko na serwerach siedzi w buforach to zajmuje kika
sekund. To co naprawdę determinujeu mnie czas wyświetlania się, to
lokalny rendering przez przeglądarkę. I to nie mam pomysłu jak poprawić.

W tym języku został napisany więc tak.

--
  Kacper