Git migration: beta version

Tomasz Pala gotar at polanet.pl
Fri Jul 6 10:45:25 CEST 2012

On Fri, Jul 06, 2012 at 10:10:01 +0200, Bartlomiej Zimon wrote:

> [...]

Da się tam usunąć prefix 'packages/'? Ja tego widoku używam do szukania
(pod różnymi nazwami) pakietów czy rozpoczętych speców. Ba - opis i
linki po prawej też są zbędne - na pewno da się szybciej wygenerować
prostą listę (od biedy jakaś zaślepka, która zwyczajnie zrobi ls). Opis
wręcz przeszkadza, dając fałszywe trafienia. Na takiej skróconej liście
nazwa pakietu powinna być linkiem do widoku 'log' (nie summary ani
shortlog).

> Raczej trudno sie doczekac. Moze ta liste linkow generowac z crona, zamiast online?

A co ze starymi linkami (cvs.pld-linux.org/SPECS/...)? One są w różnych
archiwach, po wprowadzeniu zaawansowanego cvsweb.cgi zostały zmapowane,
teraz też trzeba będzie je zmapować choćby do pakiet.git/log.

A pytanie z gita, bo tego od dawna zrobić nie umiem - jak pokazać
ostatnią zmianę _pliku_? Nie ostatniego commita, więc chyba nie żadne
~/^...

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>