Git migration: beta version

Tomasz Pala gotar at polanet.pl
Fri Jul 6 11:09:12 CEST 2012

Podgląd źródeł zabił mi Firefoxa! ;)

On Fri, Jul 06, 2012 at 10:50:30 +0200, Tomasz Pala wrote:

> Nie do końca prawda - ja oglądam lynxem i czekam ponad 30 sekund, z
> czego połowę lecą dane z prędkością ok. 125 KB/s, a dopiero później
> przyspiesza do 2000 KB/s (a jeszcze pierwsze 3 sekundy czeka na
> odpowiedź serwera). Jak to przyspieszyć napisałem poprzednio - zrobić
> skrócony listing. Choć w tej pierwszej połowie to lynx nie wyrabia (i
> brzydko pokazuje dane), to jednak całość ma 9 MB, z wgeta:
>
> 9,352,126   1.58M/s   in 5.9s
>
> Krótko mówiąc 10 sekund to minimum wygenerowania i wysłania z serwera
> (na swoim łączu wyciągam lekko ponad 10 MB/s).

Idziemy dalej - generowany HTML jest rozdmuchany do granic przyzwoitości:

1. usunięcie prefiksu packages da oszczędność na każdym linku (base href albo domyślne mapowanie po stronie serwera),
2. po co title w linku do summary? Toż to ten sam tekst,
3. wywalić 'class="list"', zmienić w stylu td.list na samo td (wszędzie jest potem a),
4. wywalić 'class="link"' (nie widzę nic o tym w stylu),
5. td class="light/dark" zamienić na "l/d",
6. usunąć zbędny whitespace - wiem, że to 'optymalizacja' ostatniej
   szansy, ale 83 KB zajmują same znaki końca linii.

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>