Git migration: beta version

Tomasz Pala gotar at polanet.pl
Fri Jul 6 11:21:26 CEST 2012

On Fri, Jul 06, 2012 at 11:17:50 +0200, Paweł Sikora wrote:

> moze wystarczy wlaczyc kompresje http? mod_gzip zrobi z tego jakies 850kB.

To załatwi sprawę łącza, ale to nie poprawi prędkości renderowania przez
przeglądarkę. Zaproponowałem kilka lekkich optymalizacji, ale mimo to -
lista a'la cvs.pld-linux.org/SPECS/ tj. same nazwy pakietów i linki do
summary jest wg mnie potrzebna, bo inaczej to można w ogóle wyłączyć tę
listę - jest bezużyteczna.

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>