Git migration: beta version

Kacper Kornet draenog at pld-linux.org
Fri Jul 6 12:21:59 CEST 2012

On Fri, Jul 06, 2012 at 11:58:46AM +0200, Tomasz Pala wrote:

> Chyba nie czytasz, co piszę - chcę zobaczyć jednego, ostatniego diffa na
> pliku. A później, to następnego. A nie wszystkie śmieci po kolei:

> ~/git/linux:  git log -p MAINTAINERS

> ma ponad 1 MB, to raczej nie jest to o co pytam.

Faktycznie chyba nie rozumiem.  No to są wszystkie diffy tego pliku
jeden po drugim plus commit logi. I nic poza tym.  W terminalu powinien
Ci się włączyć Twój pager. Jak chcesz tylko pierwszy, to opcja -n.
Jak chcesz się pozbyć commit logów, to --format

Zawsze też możesz sobie oskryptować wyjście z git rev-list  -- <path>

--
 Kacper