CVS down - git migration

Jacek Konieczny jajcus at jajcus.net
Mon Jul 9 19:05:59 CEST 2012

On Mon, Jul 09, 2012 at 04:37:40PM +0200, Kacper Kornet wrote:

> Możesz też podsyłać wyjście z git format-patch. Wtedy jak ktoś
> zaaplikuje przy pomocy git-am, to zostaniesz jako autor zmian.
>
> Chociaż nie wiem czy mamy oficjalną politykę, żeby coś takiego
> dopuszczać. W każdym razie zabezpieczeń przed tym nie ma.

Co dopuszczać? Podpisywanie autorstwa zmian zgodnie z rzeczywistością?
To nie powinno być tylko dopuszczalne, ale od zawsze to powinno być
standardem… tylko CVS tego nie ułatwiał…

A jak ktoś będzie próbował możliwości podstawienia autora (czy
committera) nadużywał, to się to wyłapie i zrobi jakoś porządek. Ale
zakładam, że większość z nas to porządni ludzie i nikt taki numerów nie
będzie robił.

Pozdrowienia,
        Jacek