[packages/strigi] - release 3

Paweł Sikora pluto at agmk.net
Tue Jul 10 15:13:39 CEST 2012

On Tuesday 10 of July 2012 14:26:03 you wrote:

> Do przebudowy pakietów z nowymi bibliotekami. Tak. W TLD. Rozumiem, że
> Was to boli i najchętniej zabronilibyście komukolwiek spoza PLD
> korzystania z zasobów PLD. Pierw auto-tagi przeszkadzają, teraz
> podbijanie releasów,

tagi sa z boku ale nie powoduja widocznej zmiany w specach, ktora NIC nie wnosi.
podbijanie releasow w glownej linii tylko po to, zeby cos prywatnie przebudowac
(czy to jest tld, czy inny wewnatrzfirmowy fork), to juz robienie zbednego
smietnika czemu jest przeciwny.

> jutro pewnie wszystkie moje commity będą przeszkadzać (albo już przeszkadzają),

wszystkie smietnikowe beda przeszkadzac, a wszystkie rozsadne beda mile widziane.

> a pojutrze będzie wniosek o -rw?

najpierw moze posprzataj git-revertem to co narobiles? bez rw bedzie ci ciezko :)