CVS down - git migration

Paweł Gołaszewski blues at pld-linux.org
Wed Jul 25 09:44:08 CEST 2012

On Wed, 25 Jul 2012, Kacper Kornet wrote:
> Tzn. co? Wszyskie wiadomości o packages/kernel powinny mieć jednego
> rodzica?

Wirtualnego - tak. :)

> I jak wiadomość powinna być tym rodzicem?

Niekoniecznie rzeczywista :)

Oprócz in-reply-to masz jeszcze nagłówek References. I spokojnie można go
użyć właśnie w takim celu.

Zobacz jak wyglądały wiadomości w cvs, tam to całkiem dobrze działało.
Jeżeli chcesz to mogę ci podesłać cały wątek, chyba jeszcze mi coś zostało
w poczcie...