CVS down - git migration

Kacper Kornet draenog at pld-linux.org
Wed Jul 25 11:23:47 CEST 2012

On Wed, Jul 25, 2012 at 09:51:34AM +0200, Artur Frysiak wrote:

> Proponuje generować Message-ID jako
> "packages.kernel.SHA1 at git.pld-linux.org". Ten SHA1 to commit id
> (pewnie to z X-Git-Newrev).
> Według tej samej zasady wypełniać też In-Reply-To: (SHA1 z
> X-Git-Oldrev) oraz References: (SHA1 rodziców).

Niestety nie ma tak prosto. Na jedno SHA1 może wskazywać jedna niż jedna
gałąź. Niby program generujący mail wie, czy dane SHA1 jest zupełnie
nowe, czy już się było poprzednio w repo. Ale najlepsze co wymyśliłem nadal generuje
dwie wiadomości o tym samym Message-ID np. w następującym scenariuszu
(są też inne):

historia:

----(master)---A----(DEVEL)

i robimy

$ git checkout master
$ git merge DEVEL
$ git push origin master :refs/heads/DEVEL

--
  Kacper