Re: Brak możliwości otwarcia zaszyfrowanego dyskuPoAktualizacji

kamil.listy at klecza.pl kamil.listy at klecza.pl
Wed Jun 6 23:24:51 CEST 2012

Dnia Sun, 27 May 2012 13:43:47 +0200 napisales[as]:

>  Używasz multipath? Jeżeli nie to usuń multipath-tools, które to działa dziwnie
>  jak się multipath nie uzywa. Mi na przykład mapował zasoby lokalne - dysk sdc
>  i uważał, że mam chyba redundancje kabla sata kablem zasilającym ;-)

Zadziałało. Spóźnione ale wielkie dzięki!

>  Jeden z pakietów ma Sugest: multipath-tools.

No właśnie kojarzę, że zmieniłem ostatnio swoją politykę co do suggest z "nie instaluj jak nie wiesz co to" do "instaluj wszystko bo storage tani a bez suggest nieraz połowa rzeczy nie działa a aplikacje nie umieją zgłosić co im brakuje". No cóż widać w drugą stronę też jest źle;) W życiu by mi nie przyszło do głowy, że samo zainstalowanie suggest może coś popsuć.

--
Pozdrawiam, Kamil Dziedzic