attica

Bartosz Świątek shadzik at gmail.com
Sun Jun 10 22:22:43 CEST 2012

W dniu 10 czerwca 2012 21:48 użytkownik Lukasz Glebicki
<lukaszgl w post.pl> napisał:

> To zależy o co pytasz. W attica spec:
> -%attr(755,root,root) %ghost %{_libdir}/libattica.so.0.3
> +%attr(755,root,root) %ghost %{_libdir}/libattica.so.0.4
>
> A w samej attice nie wiem, bo pakiet nie ma własnej strony a paczka nie
> zawiera w sobie opisu zmian od wersji 0.2.9

Pytam o samą attice. Jako, że jest to biblioteka do OCSa i KDE tak
naprawdę decyduje jakie w związku z tym są "ficzery", to ciekawe by
było wiedzieć czy attica wprowadziła w tej wersji jakieś ważne
bugfiksy i faktycznie wypadałoby przebudować tą część KDE, żeby coś
tam lepiej działało, czy jest to wersja wprowadzająca jakieś nowe
zdolności, z których wobec tego KDE i tak nie będzie umiało jeszcze
korzystać i nie trzeba niczego przebudowywać.