Libreoffice+libicu calc wywraca się (100% =?iso-8859-2?q?powtarzalno=B6ci?=)

Łukasz Maśko ed at yen.ipipan.waw.pl
Tue Jun 19 20:52:03 CEST 2012

Dnia wtorek, 19 czerwca 2012, Kacper Kornet napisał:
[...]
> U mnie to działa:
> libreoffice-3.5.4.2-1.i686
> libreoffice-libs-gtk-3.5.4.2-1.i686
> libicu-4.8.1-1.i686
>
> Więc możesz jeszcze  spróbować libicu-4.8.1-1.i686 ale z ftp, a nie
> przebudowaną samodzielnie.

Od tego zacząłem, do tego wróciłem - dalej elegancki segfault. Cholera, jak
toto wytropić? gdb nie zapuszczę, bo oocalc to skrypt uruchamiający inny
skrypt i nie wiem, jak to ugryźć. W /usr/lib/libreoffice/program/soffice są
jakieś opcje do gdb, tylko nie mogę wyczytać, jak tego użyć. Może uda mi się
dogrzebać w sieci, ale jakby ktoś umiał pomóc to poproszę.