Libreoffice+libicu calc wywraca się (100% =?iso-8859-2?q?powtarzalno=B6ci?=)

Łukasz Maśko ed at yen.ipipan.waw.pl
Tue Jun 19 21:27:23 CEST 2012

Dnia wtorek, 19 czerwca 2012, Kacper Kornet napisał:
[...]
> gdb -p `pidof soffice.bin`
>
> Dalej pewnie nie pomogę. Ale może ktoś inny.

Udało mi się bezpośrednio przez soffice.bin, ale dzięki. Nie zmienia to
faktu, że się wywraca. Muszę chyba doinstalować libicu-debuginfo i może to
coś da. Póki co, elegancko wywraca się w tym samym miejscu (ten sam adres w
bibliotece). Może to kwestia czegoś jeszcze innego? Niestety, nie pamiętam,
kiedy ostatnio tego używałem i działało (chodzi mi o zmianę formatu komórki,
bo oocalca to używam często).