Git migration

Kacper Kornet kornet at camk.edu.pl
Sat Jun 23 15:41:57 CEST 2012

On Sat, Jun 23, 2012 at 03:16:35PM +0200, Jacek Konieczny wrote:
> [...]

Załóżmy teraz taką sytuację, że chcę popracować nad jakąś rozwojową
wersją na branchu DEVEL. Potem ten branch jest włączony, albo i nie to
master. Ale w każdym wypadku to oznacza, że nazwa DEVEL na branch w
danym pakiecie jest już na zawsze zajęta. Zgadzam się z zakazem rewrite
na master, ale na innych branchach powinno to być dozwolone.

Drugi problem, to byś w ten sposób wymusił na glenie inny sposób
prowadzenie gałęzi AC-branch niż jest teraz. Może powinien to rozważyć,
ale nie widzę powodu, żeby to na nim wymuszać.

> Ma to sens. W z gitem nie potrzebujemy żadnych eksperymentalnych czy
> prywatnych branchy, których usuwanie miało by sens ??? bo każdy może je
> trzymać w swoim repo (można ewentualnie pomyśleć nad hostowaniem takich
> ???prywatnych??? repozytoriów na PLDowym serwerze).

Mnie się to nie podoba. Bo jak chcesz zdecydować co jest prywatnym a co
nie branchem. Chcę popracować nad jakimś pomysłem i chcę żeby inni mieli
możliwość zobaczenia tego, to powinienem móc to umieścić w oficjalnym
repo.

--
  Kacper Kornet