Git migration: Change in auto-* tags

Marcin Krol hawk at pld-linux.org
Tue Jun 26 11:46:34 CEST 2012

> Dwie propozycje tagów auto-*
>
> 1. Zmienić ich strukturę na podobną do katalogów. Tzn. tag
> auto-th-gcc-4_3_2-4 stałby się auto/th/gcc-4_3_2-4. Troszeczkę by
> to ułatwiło skryptologię w przyszłości
>
> 2. Porzucić zastępowanie znaków '.@' -> '_#' w auto tagach generowanych
> po konwersji do git. Stare by zostały bez zmian pod tym względem.
>
> Sprzeciwy, komentarze?

A co stoi za koniecznością takiej zmiany? Ja przechodząc na git zostałem
przy starym formacie auto tagów i na żadne problemy się nie natknąłem.
Jedynym problemem jaki na szybko mi przychodzi do głowy jest czy ktoś
pamięta wszystkie miejsca, gdzie trzeba będzie zmienić format tagów. Na
pewno konfiguracja source builderów, czy gdzieś jeszcze to ja akurat nie
pamiętam.

M.