Libreoffice - dziwny błąd podczas budowania

Lukasz Glebicki lukaszgl at post.pl
Sat Mar 3 12:33:29 CET 2012

On Thursday 01 of March 2012 22:01:42 Lukasz Glebicki wrote:
> Budowanie wywala się komunikatem: No fonts could be found on the system
>
> build w katalogu tail_build/prj wykonany
> build --verbose wywala co poniżej:
>
> Postawiłem sobie czystą instalację pod builder, dlatego mam minimalną ilośc
> pakietów. Ktoś ma jakiś pomysł ?

rozwiązanie: poldek -i  xorg-font-font-adobe-utopia-type1

Wpadłem na to, bo builderze się budowało oraz u mnie na stacji roboczej
również. Metodą wykluczania doszedłem do tego pakietu, ale czemu akurat ten,
to nie wiem.

pozdrawiam
--
Łukasz Głębicki  mail/rot13:yhxnfmty w cbfg.cy  PLD/Linux Team
gg:246267    Linux Registered User #318551   blekot:{irc,skype}