Re: poldek i --up

Bartlomiej Zimon uzi18 at o2.pl
Mon Mar 19 11:20:04 CET 2012

Dnia 19 marca 2012 10:50 Bartlomiej Zimon <uzi18 w o2.pl> napisał(a):
> [...]

Zapomnialbym, w 99% gotowa (u mnie dziala) jest latka na opcje --up aby w momencie
gdy sie okaze ze zbyt duzo danych trzeba sciagnac w latkach, sciaga caly indeks.
https://bugs.launchpad.net/poldek/+bug/705452 (tam tez mozna znalezc latke)
Moze sie to pojawi w nastepnym rel. poldka.

Pozdrawiam
Bartlomiej Zimon