poldek i wiele sciaganych plikow na raz

Lukasz Kies kiesiu at pld-linux.org
Wed Mar 21 10:14:19 CET 2012

W dniu 20 marca 2012 22:50 użytkownik Bartlomiej Zimon <uzi18 at o2.pl> napisał:

> Zapraszam do th-test najnowszy poldek 0.30-rc5 czeka na testy

Na x86-64 mi nie działa:

[root at valefor ~]# poldek
Wczytywanie [pndir]th-test...
Something wrong, something not quite right...
Memory exhausted
[root at valefor ~]# rpm -q poldek
poldek-0.30-1.rc5.2.x86_64
[root at valefor ~]# poldek --cleana; poldek --upa; poldek

uwaga: pld-local: źródła typu (dir) nie można aktualizować

Retrieving th::packages.ndir.md...
Retrieving th::packages.ndir.gz...

[...ciach...]

Retrieving th-test::packages.ndir.dscr.i18n.gz...

--
Pozdrawiam,
Łukasz