instalaja - droga przez meke

Tomasz Pala gotar at polanet.pl
Mon Mar 26 20:32:28 CEST 2012

On Mon, Mar 26, 2012 at 20:04:18 +0200, Andrzej Kaczmarczyk wrote:

> Tylko, że ja deva mam. I nadal mi nie działa. Nawet nie mogę sprawdzić,
> czy /dev/console w ogole jest tworzony Czy to na pewno właściwy pakiet?

Po zamontowaniu tej partycji z jakiegoś rescue jest tam ten plik? Bo jak
zainstalowałeś deva mając podmontowany jakiś tmpfs, to poszedł w piach.
Jeśli fizycznie plik jest, to go najwyraźniej czymś przykrywasz - wyłącz
to i już.

> Ale to bez sensu. Pakować rzecz niezbędną do odpalenia systemu do
> czegoś, co wprawdzie może uratować tyłek, ale jest opcjonalne?

dev nie jest niezbędne (jak niektórzy twierdzą) - wystarcza udev. AFAIR
takie dwie opcje masz dostępne przy instalacji.

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>