Re: GCC generuje błędny asm

Bartosz Świątek shadzik at gmail.com
Wed Mar 28 16:39:24 CEST 2012

W dniu 28 marca 2012 16:26 użytkownik Mateusz Korniak
<mateusz w ant.gliwice.pl> napisał:

> http://homepages.e3.net.nz/~djm/cppgrammar.html#identifier
> Powinien być błąd składni i to jest bug.

Jak ja sobie na swojej stronce wstawię jakieś rzeczy, to nie oznacza
automatycznie, że to prawda. Zapytaj Ritchiego jak powinno być -
szkoda tylko, że nie żyje.

Tak naprawdę to standardów C jest wiele. Poza tym wkleiłeś C++, co
znowu trochę jest inszą inszością. Natomiast jakieś bardziej
wiarygodne źródło, niż jakiegoś gościa z Nowej Zelandii, to
http://en.wikipedia.org/wiki/Naming_convention_(programming)#C_and_C.2B.2B,
które też nic nie wspomina, że nie wolno mieć $ jako początek nazwy
zmiennej.

> A co moj gcc w innym systemie jęcząc kompiluje to głowa boli ;)

Mówisz, że GCC z sytemu na system to zupełnie inny soft? :)