Re: GCC generuje błędny asm

Bartosz Świątek shadzik at gmail.com
Wed Mar 28 20:47:18 CEST 2012

W dniu 28 marca 2012 20:26 użytkownik Łukasz Maśko
<ed w yen.ipipan.waw.pl> napisał:
> Dnia środa, 28 marca 2012, Bartosz Świątek napisał:
> [...]
>
> Czy działanie szersze w stosunku do standardu to błąd? Działanie zawężające
> standard - to by był błąd, niedoróbka. Ale jak jest coś więcej - to czemu?
> Zwłaszcza, jeśli można w jakiś sposób wymusić ścisły standard (przełączniki
> i opcje są czasami potrzebne).

Ależ panie doktorze, tak tak, oczywiście że ja też uważam, że skoro
już łyka taką składnie to powinien też poprawnie to skompilować. I tak
jak mówię, błąd jest w wygenerowanym ASM i podałem jak wygląda
poprawka. Szczególnie, że ten sam kod na GCC 4.2.1 w OS X się
kompiluje i działa.