Re: Walnięty geninitrd-12517-1

Bartosz Świątek shadzik at gmail.com
Thu Mar 29 17:05:28 CEST 2012

W dniu 29 marca 2012 17:02 użytkownik Łukasz Maśko
<ed w yen.ipipan.waw.pl> napisał:
> Dnia czwartek, 29 marca 2012, Bartosz Świątek napisał:
> [...]
>
> Oj Bartek... Na prawdę ci się chce? ;-D Też siedzisz na nudnym zebraniu z
> którego nic nie wyniknie (jak ja)?

Gorzej Łukaszu, ale nie wnikajmy w szczegóły. A co do Twojego błędu,
to jeszcze się nie domyśliłeś kto mógł to zepsuć? Ja zawsze grepuje
loga SVNu i 90% to ta sama osoba. Najłatwiej to po prostu poprawić i
jak cała reszta, udawać że nic się nie stało. Ilość nie jakość!! Liczy
się ilość komitów.