packages: pam/pam.spec, pam/system-auth.pamd - rel 5 - added pam_systemd.so...

Bartosz Świątek shadzik at gmail.com
Sun May 6 23:58:59 CEST 2012

W dniu 27 kwietnia 2012 11:16 użytkownik Jan Rękorajski
<baggins w pld-linux.org> napisał:

> Jesteś pewny że to z tego powodu? Tam jest "optional" co oznacza "jak
> ten moduł nie działa/nie ma go to pomiń i jedź dalej".
> Jeszcze nigdy nie widziałem sytuacji żeby z powodu opcjonalnego modułu
> cos nie działało.

Aha i uważasz, że to tak super, jak się tego modułu nie ma i logi
/var/log/secure puchną sobie bo każdy głupi daemon drze się, że
właśnie tego modułu pamowego brakuje?

dovecot-auth: PAM adding faulty module: /lib64/security/pam_systemd.so

i to w takcie sekundowym. Może weź najpierw przemyśl te swoje słodkie komity.