geninitrd i RAID0 na RAID1

Bartosz Świątek shadzik at gmail.com
Tue May 8 13:18:24 CEST 2012

W dniu 8 maja 2012 11:42 użytkownik Bartosz Świątek <shadzik w gmail.com> napisał:

> Ach no moze masz i racje. Tez mi sie nie chce szukac co i jak i z jaka data.
> Poki co zwracam honor.

Zupełnie już na marginesie, tutaj również ciekawa dyskusja na ten sam temat:
https://plus.google.com/111049168280159033135/posts/C24Jz7cX28G

Standard podaje niby inaczej, literatura inaczej, różne shelle
inaczej, a każdy mówi że jest zgodny z posiksem.
Mimo to, będę się upierał, że używanie $() nad `` jest lepsze bo
czytelniejsze i sprawia mniej kłopotów.