kernel - dracut

Bartosz Świątek shadzik at gmail.com
Wed May 23 20:24:00 CEST 2012

W dniu 23 maja 2012 20:12 użytkownik Bartosz Taudul
<wolf.pld w gmail.com> napisał:
> https://groups.google.com/d/msg/pl.comp.os.advocacy/dzT4FH19Kaw/7PchiRrWDZYJ
>
> Nie znasz KDE - nie wypowiadaj się.

Ba. Status koło..kaloczka to mamy przeciez obaj w tej grze :)
Ale swoja droga, nawet nie wiedziałem, że miał podobne zdanie do mnie
co do KDE. W Ti też zrobiłem KDE bardziej scalone, bo już autorzy
postarali się o wystarczające rozdrobnienie. Ale w PLD nawet konsole
pewnie udałoby się podzielić.

> Oj przestań, niektórzy w to wierzą przecież z całego serca. Ciekawe
> czy w to też:
>
> Development of Th focuses on the following architectures:
>
>    generic x86-64
>    x86 (targets: i486, i686, athlon)
>    PowerPC

Ja wiem, używam szczególnie PPC i Athlona już od lat ;) Strona jak
biblia, czysta prawda i zero propagandy. A jak ktoś chciał zmieniać,
to nie, bo przecież jakieś bambo wiki jest state of the art i się
najlepiej sprawdza :P (parafrazuję mazura, jakby ktoś nie wiedział).

> To twoja wina, że nie wiesz co się w dystrybucji dzieje.

Teraz polityka nawet już na IRCu nie jest uprawiana (choć przecież na
z jedynego wiarygodnego źródła (www) wiemy, że na Freenode jest "many
developers and users"), tylko na prywatnej gorącej linii, to skąd mam
wiedzieć :P A Ty wiesz? Nie to żeby nas to jakoś interesowało, ale
widać że inni developerzy myślą, że znają jakieś oficjalne polityki a
tu jakaś kupa z powietrza wzięta.