Re: Brak możliwości otwarcia zaszyfrowanego dysku po aktualizacji

Bartosz Świątek shadzik at gmail.com
Sat May 26 13:08:06 CEST 2012

2012/5/26 Grzesiek Pycia <gzohop w gmail.com>:

> a dmesg/syslog nie mówi nic pomocnego?

Zmarnowałem 5min swojego życia i stworzyłem template maila,
opisującego konfigurację jakiej używasz. Tego maila będzie trzeba słać
do CEO PLD, na adres arekm w pld-linux.org albo do grupy trzymającej
kurczowo władzę pod shire w pld-linux.org... tfu tfu, to że w PLD same
tolkienowskie postacie, to mi się już pomyliło, oczywiście chodziło o
th-admin w pld-linux.org.

Template:

Drogi CEO/CFO/COO/szefuńciu/Sauronie PLD, (niepotrzebne skreślić)

w chwili największej słabości umysłowej, zainstalowałem PLD Th i mam
na nim następującą konfigurację:

<TUTAJ OPIS KONFIGURACJI ORAZ UŻYWANYCH PAKIETÓW>

Niniejszym proszę, błagam, padam na twarz przed Tobą, byś mi tej
konfiguracji przy następnym updacie nie spieprzył, ani żaden z Twoich
ewangelistów.

Dziękuję Ci i tylko Ci, za dar jakim jest PLD i to co z nim zrobiłeś.

Pokłony,
<PODPIS>