Brak możliwości otwarcia zaszyfrowanego dyskuPo aktualizacji

Lukasz Glebicki lukaszgl at post.pl
Sun May 27 13:43:47 CEST 2012

On Sunday 27 of May 2012 07:47:33 kamil.listy w klecza.pl wrote:

> # dmsetup targets
> crypt            v1.11.0
> multipath        v1.3.0
> striped          v1.4.0
> linear           v1.1.0
> error            v1.0.1

> A to ma jakieś znaczenie? Nie wystarczy aby był załadowany przed podaniem mu
> hasła? Ten dysk montuje dopiero w userspace.

Używasz multipath? Jeżeli nie to usuń multipath-tools, które to działa dziwnie
jak się multipath nie uzywa. Mi na przykład mapował zasoby lokalne - dysk sdc
i uważał, że mam chyba redundancje kabla sata kablem zasilającym ;-)

Jeden z pakietów ma Sugest: multipath-tools.
--
Łukasz Głębicki  mail/rot13:yhxnfmty w cbfg.cy  PLD/Linux Team
gg:246267    Linux Registered User #318551   blekot:{irc,skype}