Brak możliwości otwarcia zaszyfrowanego dyskuPo aktualizacji

Lukasz Glebicki lukaszgl at post.pl
Sun May 27 16:43:14 CEST 2012

On Sunday 27 of May 2012 16:31:24 Bartosz Świątek wrote:

> Zasoby lokalne się po prostu w konfie blacklistuje. Manuala trzeba poczytać.

Przeczytałem. Nie używam multipath, to usunąłem pakiet. W Linuksie lub PLD nie
podoba mi się zachowanie multipath skoro sama instalacja pakietu psuje system.
W Solarisie i AIX nie spotkałem się z takim traktowaniem dysków.

pozdrawiam
--
Łukasz Głębicki  mail/rot13:yhxnfmty w cbfg.cy  PLD/Linux Team
gg:246267    Linux Registered User #318551   blekot:{irc,skype}