Brak tematu

Jacek Konieczny jajcus at jajcus.net
Tue May 29 19:16:07 CEST 2012

On Tue, May 29, 2012 at 06:50:17PM +0200, Arkadiusz Miśkiewicz wrote:

> Masz do doczytania http://linux.dell.com/files/biosdevname

No i? Tak ni stąd, ni zowąd się zmienią nazwy urządzeń, które były
używane przez ostatnie kilkanaście lat? Bez żadnego ostrzeżenia, bez
żadnej dyskusji? Przecież mało której konfiguracji to nie zepsuje!

Ja rozumiem, że zmiana ma sens, fajnie by było, jakby można było to
w PLD włączyć. Ale żeby się tak samo z siebie przy upgrade zmieniało?

Tak to miało być, czy po prostu poszło coś nie tak? Bo 'Masz do
poczytania', to nie jest żadne wyjaśnienie.

Pozdrowienia,
        Jacek